Wednesday, September 27, 2006
:) :) :) :)
It's so nice! :) Всичко взе да се нареждааа...и имам толкова хубави новини напоследък!Майната му на това че имам да уча тонове неща и не мога да се наспя заради това..не е важно!Ще спя когато остане време ;) И да ви се похваля на всичкиии ( на които все още не съм ) ще получа най-страхотния подарък за рождения си ден!!! Почти със сигурност ще ида на концерта на Брайън Адамс в София на 29 ноември..чудно нали-точно ден преди рождения ми ден :) и ще си посрещна рд-то в някой клуб в София след концерта и ще бъда с мили хора , които обичам (Ани,мама,тати,Деси,Калоян....) и, и, и ... И на всичкото отгоре изобщо не ми тежи да си върша всичко за училище и съм мотивирана да зная много и още толкова хубави неща! И искам да благодаря на всички, които бяха толкова мили и се опитаха да ми помогнат след предишния ми пост, на всички, които ми казаха да гледам напред , на всички, с които поговорих, на всички, с които просто стояхме и си държахме ръката и гледахме звездите...Благодаря ви! Явно съм имала нужда да чуя че не съм сама...:) Гушкам ви всички и ви подарявам много от моите усмивки ( ако не ги искате- ги подарете на някой, който ги иска :) )

Ааа и да си кажа още нещо :) бягам 50 метра за 8,4 секундиии :Р хаха знам че ще кажете че не е особено постижение ама аз и на това се радвам пък ;)

 
posted by DeeDee at Wednesday, September 27, 2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At 7:40 PM, Anonymous Anonymous

    Звучи хубаво, Дуци!:) А седмица преди концерта е мача Левски - Барселона... така че ще ти се съберат няколко дни уникален купон! Радвам се, че започват да ти се нарежда всичко - то така или иначе си се нарежда, но е и въпрос до вътрешна нагласа донякъде.:) И като стана въпрос за Bryan Adams - поздрави се с някоя яка негова песен... Мога да ти предложа "Summer of '69".:) -()-

     
  • At 8:21 PM, Blogger DeeDee

    ахам ...и ако и с билетите за мача стане номера просто ще се побъркам от щастие :) аа и още нещо към поста...имам си нова косаааа :) а песничката е разкошнаа :) мерси стоо...гушкаво гуш и на тебе -()-

     
  • At 9:42 PM, Blogger Na-Da

    реших аз да разгледам кво пишат хората :) малко съм обиден на всичко свързано с този род уеб-пространство и за това си затрих моя, но това което чета някой път ме усмихва. Диде много се радвам за тебе, наистина е хубаво да гледаш как всичко ти се нарежда хубаво...планираните хубави моменти дават сигурност и яснота в мислите :) сигурен съм че ще си на седмото небе че и по-нагоре от щастие, пък ние ще ти се радваме отстрани :)

     
You Are an Intense Kisser
When you kiss, it's deep and powerful You don't take kissing lightly Your kisses always have meaning And they always make your head spin
What's Your Kissing Style?