Friday, July 01, 2005
"Escape"
I v kraina smetka...dnes otidoh na basein...:)
Sutrinta stanah...sybrah si neshtata v edna golqma chanta za plaj(koqto mejdu drugoto e adski neudobna)...razbira se v posledstvie se okaza che sym zabravila dosta neshta...naprimer ochilata mi,kozirkata mi...dori mai i balsamchheto za ustni si bqh zabravila...
Vypreki tova...vsichko beshe mnogo hubavo...e...vqrno che mojeshe i po-hubavo da byde...ama az sym dovolna...nai-veche ot tova che ne sym izgorqla...ili pone taka mi se struva...mazah se s plajno maslo 3 pyti...osnovno...a sigurno pone 5-6 po ramenete i liceto...estestveno ako sym izgorqla vypreki mazaneto...znachi anni shte byde skalpirana...prosto zashtoto mi zamykna 15-q faktor na Nesebyr:(nishto de...mislq che shte i se razmine:)
Na Hristina noviq banski i sedi super qko...vypreki che az povechhe haresvah edin drugg,koito beshe probvala...kakto i da e...mnogo dobre izglejda s tozi...a i i se podchertavat i prelestite...naistina malko se izdraznih ce postoqnno povtarqshe kak "i se vijdat cicite"...noo...tova nqma znachenie...nali vse pak momchetata i se radvaha:)
Btw...kato zagovorih na taq tema...az sym gorda sys sebe si...za pyrvi pyt v jivota mi...dnes ne mi pukashe dali sym ploska...kakvo shte kajat drugite i t.n...ne mi pukashhe i che banskiq mi moje bi ne mi sedi po nai-hubaviq nachin(makar che az si se haresvam)...i tova si e super golqm napredyk za menn:))
xaxa...sega si poglednah rycete...dosta sa pocherneli...i daje oshte ima ostatyci ot plajnoto mlqko...a to ostavqshe edni lyskavki raboti...i kato se namajesh...i super qkichko...izglejdash bronziran...nekyf zlatnichyk:))
Ahh...kolko neshta imam da pravq...zarqzvam glupavoto pc...i se zahvashtam za rabota...baggaji...peralni...chanti...pfuu...ujs
 
posted by DeeDee at Friday, July 01, 2005 | Permalink |


4 Comments:


  • At 8:46 PM, Anonymous Anonymous

    аз пък не мога да плувам без очила. хем искам да гледам къде отивам, хем не мога да понасям водата в очите. ама пък искам щипка за носа. да имаш случайно?
    между другото, поздравления за напредъка в себеоценката. тя, както ще се убеждаваш хиляди пъти е едно от най-важните неща, които помагат да вървиш напред.

     
  • At 11:28 PM, Anonymous Anonymous

    хехе не мисля, че трябва да и се размине, зашото бях принудена да се мажа с въпросния 15-ти фактор и заради това не можах изобщо да хвана поне малко тен :П

     
  • At 11:38 AM, Anonymous Anonymous

    ехх майчицата ми тя {}

     
  • At 11:40 AM, Anonymous Anonymous

    амм Анни, кажи ми моля те кое име е ферфюгбар, за да успея най-накрая да се регна и да ти постна коментарче!!! :}

     
You Are an Intense Kisser
When you kiss, it's deep and powerful You don't take kissing lightly Your kisses always have meaning And they always make your head spin
What's Your Kissing Style?