Saturday, May 21, 2005
what about you?
uhh...prochetoh poredniq mail ot teb...i chestno kazano ne mi stana mnogo hubavo...a taka go ochakvah...znaeh che shte mi pishesh...chakah go...a ne mi stana hubavo...a ti dali si mi chakal porednoto pismo?Dali nqkoga si si mislel..."a tq koga shte mi pishe...koga shte mi klipne...koga shte mi se obadi"...i tuk pak nqma nujda ot comment...a moje bi ima??mejdu drugoto kato se zamislq...nujno li e da ima comment sled nqkoe deistvie...sled tvoe...sled moe deistvie...nima ne e qsno...nima izobshto na nqkogo e neobhodim tozi comment...
Veche naistina zapochvam da se obyrkvam...ot kakvo se obyrkvam obache...ne e li vsichko predelno qsno...s teb nishto ne moje da imame...ti mojesh da imash neshto s NEQ...a koq shte e TQ...prosto trqbva da reshish...i tazi TQ...da go reshi...az obache nishto ne trqbva da reshavam...po princip...predi vreme trqbvashe...i az reshih greshno(kakto obiknoveno)...
MLYKVAM...SPIRAM DA MISLQ...NQMA POVECHE...NQMA NQMA NQMA...OBESHTAVAM!!!!
 
posted by DeeDee at Saturday, May 21, 2005 | Permalink |


0 Comments:


You Are an Intense Kisser
When you kiss, it's deep and powerful You don't take kissing lightly Your kisses always have meaning And they always make your head spin
What's Your Kissing Style?